15/1/08

Any nou, vida nova i...eleccions.

Bon any a tots!
Continuo amb la dèria blogaire que darrerament tinc una mica abandonada, però com que tot bon inici d'any es comença amb proposicions a complir, aquí teniu les meves:
1-Realitzar més aportacions al bloc i reformar-lo amb un nou disseny.
2-Pel que fa a la coral La Nova Harmonia em proposo dur a terme una fita històrica amb ella: gravació d'un CD amb les nostres cançons de sempre i les més actuals del repertori.
3-Desrovellar (no sé si existeix en català aquesta paraula) l'anglès que sabia i havia après a cop de lectura de llibres i audicions en CD.
4-Fer una mica més o bastant més esport: la bicicleta m'ha d'ajudar quan arribi la primavera.
Més endavant detallarem més bones propostes per a aquest 2008.

2 comentaris:

Miquel À. Gili ha dit...

m'encanten aquestes proposicions.
mi sentu molt identificat.

Mira la primera, jo ja la tinc enllestida.
Siiiiiiiiiiii!!!!!!!!

La segona... jo t'ajudaré amb tot el que faci falta. I si vols, hi aportaré la meva veu. Qué et sembla?¿? jjajjaja.


i la tercera i la quarta....
doncs aquestes també són meves. Vull fer les dues coses. L'anglès que el tinc molt més rovellat que tu, i agafar la bicicleta, que fa segles q no l'agafu i té un tou de pols.
I he de fer esport, perquè estic molt poc en forma.



Les eleccions......
això és un altre cosa.
però aniré a votar això segur.





fins aviat!!



molta llum*

PDM+_triki ha dit...

Bones!!!
Feia temps que volia deixar unes paraules i ara les deixare jejeje.

bones propostes tens per aquet any,jo crec que la 1 i 2 les tens mes que superades pero la 3 i sobretot la 4 m'agradara veur-ho.jejjeje

BONA NIT!!!