6/4/09

Setmanes dures...però Santa al final!

Com més grans em faig més valoro la tranquil·litat. Suposo que l'estrès del dia a dia, els problemes que van fent feix, s'acumulen en el nostre subconscient i necessiten alliberar-se de tant en tant. Jo, en vistes de la Setmana Santa, i tenint en compte que no tinc més vacances que les estrictes, cada cop valoro més tenir-les lliures, però quan dic lliures vull dir lliures de veritat. Com més va més m'adono que planificar els dies de vacances i omplir-los d'activitats em provoquen estrès, ja que em deixen sense llibertat abans de tenir els dies pretesament lliures. Esperem que aquesta Santa Setmana empermeti relaxar una mica la ment i afrontar l'etapa final de l'embaràs de la Irene en plenitud de forces -físiques i mentals-.  Per a fer-ho em relaxo una miqueta amb una església, la de Sant Salvador del Quer, la darrera descoberta del nostre país.