26/1/09

De Sallent a Súria...

A hores d'ara molts dels que us connecteu al meu bloc ja sabreu que canvio d'oficina. Sí, després d'estar més de 5 anys (des del desembre de 2003) a l'oficina de Sallent, m'han cridat per tal de que a partir de dimecres dia 28 m'incorpori a l'oficina de Súria. Que sapigueu que ho he passat molt bé i que m'he sentit com si fos a casa i espero que tot em vagi molt bé a Súria. Ara si que serà un bon moment per potenciar les eines telemàtiques com el correu electrònic i el bloc, que de ben segur es convertirà en una finestra de casa que mira cap a casa vostra.
Fins aviat!

1 comentari:

Miquel À. Gili ha dit...

es ben bé que passar ara per davant la caixa ja no és el mateix.
Encara tinc la mania de mirar cap a l'oficina per veure aquell trosset de cap que se't veia des del carrer. jjaja
Molta sort a Súria, però segur que com a Sallent enlloc.
Ens veiem alguns dimarts