23/1/07

Tercer, farem honor al poble d'on venim

Una de les coses que ens passa als habitants d'aquest món és que tenim un instint que es manté durant tota la vida del lloc on vàrem néixer. És com l'instint que tenen els animals quan acaben de néixer i reconeixen i reconeixeran sempre la seva mare encara que els separin temporalment. Això mateix ens passa als homes amb el poble on hem nascut i això mateix ens passa a nosaltres dos amb el nostre poble:
Oló, Santa Maria d'Oló.

No podíem parlar de nosaltres sense abans fer referència al lloc d'origen. I és que el poble tiba molt!

Ja que aquests dies ha canviat finalment el temps i sembla que en breu canviarà encara una mica més (potser caurà alguna volva de neu), us adjuntem una bonica foto del nostre poble. Si estem de sort -malgrat el canvi climàtic que estem vivint de debò-, potser un dia d'aquests podrem reviure una imatge com aquesta.
I és que el nostre poble és el poble més bonic del Món!

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola a tots, som nosaltres que ens estem fent un auto-comentari.
Ja podeu fer-nos comentaris sense haver-vos de registrar com a usuaris. Només cal cliqueu a "Anónimo" en "Elegir una identidad" després d'escriure el comentari.
Apa, animeu-vos!

Joan i Irene

Anònim ha dit...

Hola tiets! Un dia ens tindreu que explicar com es fa un bloc d'aquests. M'agrada la foto que heu posat d'aquí Oló i lo que heu escrit . Clà com vosaltres dieu
" el poble tiva molt".
Fins aviat

Anònim ha dit...

hola per segona vegada tiets ! Això de fer comentàris m'ha agradat. o sigui que no et fa res oi que escrigui oi?
Ja m'he baixat moltes cançons de l'emule encara sort que m'ho vas dir no s'avia el què em perdia! A per cert , vosaltres podeu fer comentaris de lu que hos han comenatt? Vull dir si hi ha cap comonicació entre les persones que escriuen comentaris entre vosaltres pel blog?

Anònim ha dit...

hola per tercera vegada tiets! de què voleu parlar més en aquest blog? estic nerviosa per què més fareu. En semble que em faig una mica pesada em tàntes preguntes però vosaltres agafeu mai mal de panxa?

Anònim ha dit...

hola tiets per quarta vegada! Quin pal que no ha nevat aquella foto em fa venir una enveja de quant va nevar l'any passat HUUUUFFFFFFFFFFFFF! però és igual la mare diu que un dia ja anirem a la muntanya a baixar amb trineu.
MILLOR!

Anònim ha dit...

HOLA tiets per cinquena vegada!
Havera si podeu llegir el missatge! javeigquedemomentningúapartdejoescriu.saveuquèjaserballareltralarail'airosacomquetincmaldepanxanosersipodreanaraapendre'n.

Anònim ha dit...

hola tiets per sisena vegada! no ser què ha passat però el missatge d'abans no s'ha enviat tot. Bueno hos deia que veig que ningú apart de jo escriu. i que ja ser ballar el tralara i l'airosa però com que tinc mal de panxa(les passes) no ser si podré anar a apendre'n aquest diumenge . bueno hos deixo
Adéu

Anònim ha dit...

Hola parelleta per PRIMERA VEGADA!!!... més que tot per trencar el ritme de l'"hola tiets" d'aquesta neboda tan xerraire que teniu (i que espero sense mal de panxa a hores d'ara).
Trobo molt interessant l'obertura del blog personal al donar-vos a conèixer en un món cada vegada més amagat darrera nicks i contrasenyes.
Veig que vàreu tenir un cap d'any amb bona companyia, i les fotos no surten mogudes, que ja té mèrit en un dia com aquest.
I des d'un altre poblet com Oló, proper per bosc i llunyà per carretera, Moià, em despedeixo fins la propera.